Wednesday 14 August 2013

Hiuksenhienoja suhteita

Aloitetaanpa melkein alusta. Minulla oli ihan mahtava kampaaja, jolla kävin yli kymmenen vuotta, jona aikana meistä tuli jonkinsortin ystäviä. Puhuttiin aina tavatessamme kaikenmaailman asiat ja elettiin yhdessä suruja - esimerkiksi silloin kun kaikki hiukseni ajettiin pois ennen kuin ne itsestään irtoaisivat tukkoina - ja iloja. Sitten tämä elämäni tärkein mies päätti panna sakset ja kammat pussiin ja lähteä kiertämään maailmaa. Ja minä jäin ilman kampaajaa, ihan yksin. 

Sain onneksi vinkin uudesta potentiaalisesta kampaajaihmissuhteesta hyvältä ystävältäni. Varasin ajan, istuin tuoliin ja rakastuin - me niin ymmärsimme toisiamme.  Tai ainakin tämä nuori mies ymmärsi minua ja teki minusta kauniin kerta toisensa jälkeen. Onnea kesti puolitoista vuotta. Sitten tuli sairausloma, joka muuttui irtisanoutumiseksi. Ja minä olin taas menettänyt yhden tärkeimmistä ihmissuhteistani. Ja löysin siis taas itseni tilanteesta, jossa minulla ei ole luottokampaajaa. Olin rakastunut kahdesti ja tullut jätetyksi kahdesti.

Nyt minulla on aika varattuna elokuun loppuun uudelle kampaajalle. Nähtäväksi jää, onko tästä kestäväksi suhteeksi. Olen toiveikas.





I used to have an awesome hair stylist. During our more than ten year relationship we became friends of a sort. We lived together the sorrows and joys of life. Then this most important man in my life decided to go and travel the world. And there I was, without a hair stylist, alone.

Fortunately, I got a tip on a potential hair stylist. I signed up, sat on the chair and I fell in love. This quiet young man understood me, did his magic and made ​​me beautiful. The happiness lasted for one and a half years. He got sick and then gave his notice. And I had - again - lost one of the most important relationships in my life. And I found myself - again - without a hair stylist. 

Now I have an appointment with a new hair stylist the end of August. Remains to be seen whether this is a lasting relationship. I am hopeful.

2 comments:

  1. Heip! Tämä onkin yksi naisen tärkeimmistä suhteista! Minulla on nyt neljäs menossa ja toivottavasti se kestää pitkään, olen ollut ihan tyytyväinen. Luomuväreillä eikä enää värjäysten yhteydessä pään kutinaa ja kirvelyä. Onnea matkaan! t ingrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onnea tarvitaan, kiitos! Elämässäni on kolme tärkeää miestä (poislukien oman perheen miehet): kampaajanini, gynekologi ja hammaslääkärini, joita en mieluusti vaihtaisi pois koskaan. Niin ja luomuvärit - kuulostaa hyvältä

      Delete