Thursday 4 April 2013

Liukuväriä

Minulla oli tänään kampaajalle hartaasti odottamani ajanvaraus, jonka olin tehnyt kuukausi sitten edellisellä käynnillä, kun otsatukkaa lyhennettiin ja väriä vähän lomaa varten kirkastettiin. No, nyt väri oli paahtavan auringon ja meriveden haalistama, ikävä juurikasvu puski näkyviin ja otsatukkakin oli  venähtänyt liian pitkäksi. Tehtaankadulle päästyäni pienenä yllätyksenä tuli, että oma luottokampaajani Azim oli sairiksella eikä kukaan ei ollut vaivautunut minulle siitä ilmoittamaan. Olivat kuitenkin ystävällisesti järjestäneet Iriksen huolehtimaan päästäni. 


Pienen henkisen nikottelun jälkeen istahdin - myönnetään, hieman epäilevänä - tuoliin ja kerroin, että olin ajatellut liukuvärjäystä. Turhaan epäilin, Iris innostui ajatuksesta ja hiuksista tuli hänen käsittelyssään oikein ihanat. Ja nyt minulla on siis isolla rahalla, värjäämällä tehty tukeva juurikasvu :-) Ennen kuin pääsin ovesta ulos, tarttui ikkunasta mukaan vielä näyttävä 'statement necklace'. 


I had an appointment in my favorite salon today, but unfortunately my very own, very dear hairstylist was on sick leave so I had been appointed to Iris. We've met before but I was still a bit doubtful - for nothing, because she was good. I love my new gradient hair, very restrained gradient hair. And my new statement necklace. Picture this: tanned skin, golden necklace, white blouse or shirt...  

And I love my very own assistant photographer, HFH Sissi - her feline highness <3.

No comments:

Post a Comment